Οι αδίστακτοι

Ανοιχτή επιστολή προς τον Κο bbimbo
Αγαπητέ φίλε, λαβών απάντησην εις σχόλιον που επιχείρησα εις το καταπληκτικον ευλόγιόν σας (σλουρπ) ειδικά εις την εύστοχον ανάρτησή σας (ξανά σλουρπ), θεσμικά λαμόγια (πολλάκις σλουρπ μπας και μας βάλετε λίνκιον), οι νευρώνες του αδύναμου ομολογουμένως εγκεφάλου μου βραχυκύκλωσαν.
Δια το λόγου το αληθές αντιγράφω και παραδίδω εις την ιστορίαν το αίτιον που θα μου φορέσει μοντελάκι ζουρλομανδύα.
@mamoufi,@fontas,@taspa..,δε λέω, φέρνει υγεία και κάνει καλό το κράξιμο..,αλλά δεν αρκεί....όταν έχουμε απέναντι maw "αδίστακτους"( όπως τους χαρακτήρισε και ο λαζόπουλος).
Κατ’ αρχάς επανηγύρισα σφόδρα δια μίαν φοράν ακόμη διότι εμένα τον καλόν και υποτακτικόν ανθρωπάκον τύπου Έλληνος κάποιοι αδίστακτοι με κάνουν ότι θέλουν.
Μάλιστα ήτο η χαρά μου τόση που είμαι θύμα ακόμη μια φορά, που έβαλα να δω και τας ειδήσεις δια να επιβεβαιωθώ.
Δεν χόρταινα να νιώθω θύμα με λίγα λόγια.
Τότε διάβασα πάλι την απάντηση και πρόσεξα το όνομα του Κου Λαζόπουλου. Όμως αποστέλλω την επιστολή σε σας διότι δεν τον γνωρίζω χώρια που δεν έχει και ευλόγιον δια να βάλει λίνκιον όπως εσείς μπας και τσιμπήσω καμία επίσκεψη αλλά και νέους φίλους και αναγνώστας. Διότι στο κάτω-κάτω αγαπητέ bbimbo γι αυτό ζούμε και αναπνέουμε εδώ εις τας ιστοσελίδας.
Βέβαια δεν σας αποστέλλω την επιστολήν δια την χαράν που πήρα ως θύμα αλλά δια τα ακόλουθα.
Αφού λοιπόν όπως προείπα δια χαρώ ως θύμα διάβασα την απάντηση καμιά δεκαριά φορές και είδα το γνωστό όνομα, ξαφνικά, αχός βαρύς ακούστηκε μέσα εις τον εγκέφαλον του θύματος.
Αδίστακτοι λοιπόν. Μα ποιοι είναι οι αδίστακτοι; Αναρωτήθηκα.
Απαντώντας εις τον εαυτόν μου, τρελάθηκα. Αδίστακτοι δεν είναι οι πολιτικοί και κανένα θεσμικό λαμόγιο. Αμέσως έβαλα παγάκια και βάραγα το κεφάλι μου για την απάντηση που πήρα από μένα. Δεν τόλμησα να επικοινωνήσω με κανέναν μέχρι τούτη τη στιγμή που σας γράφω.
Καταλαβαίνετε φαντάζομαι τον λόγο που απομονώθηκα περιμένοντας μόλις δημοσιεύσετε την επιστολήν να εμφανιστούν τα παιδιά με τις άσπρες μπλούζες.
Επιμένω λοιπόν, ότι ουδείς πολιτικός και θεσμικό λαμόγιο είναι αδίστακτος.
Ο μόνος αδίστακτος που με κατάντησε έτσι είμαι εγώ. Δεν αναφέρομαι βέβαια εις τας πολιτικάς επιλογάς που κάνω δια να με κυβερνήσουν αλλά δια την καθημερινότητα που εξασφάλισα και δεν με κουνάει καμιά κρίση από αυτήν ταύτην.
Εξηγώ παραυτα και τάχιστα δια να προλάβω.
Δεν θα αναφερθώ εις τον βίον μου των παλαιών δεκαετιών αλλά εις τον τωρινόν αποκλειστικά.
Αγαπητέ φίλε είμαι αδίστακτος ως ιατρός που βλέπω τον πόνο για γερή κονόμα,ως δάσκαλος που βλέπω τον μαθητή μου για ιδιαίτερο, ως συνδικαλιστής που κοροϊδεύω τους πάντες για το κόμμα, ως έμπορος που αισχροκερδώ αποκλειστικά, ως δημόσιος λειτουργός που τα παίρνω και βασανίζω τον συμπολίτη μου, ως αντιπρόσωπος του θεού που φοράω στρινκ, ως οικογενειάρχης που κάνω μπανιστήρι στο παιδί του διπλανού για να χορτάσω την αρρώστια μου.
Ως χωροφύλακας που βαράω συνταξιούχους, ως γραφειοκράτης που δεν έχω χρόνο ακόμη και για την οικογένεια και αγοράζω τα πάντα στο δίκτυο. Ως νεόπλουτος που εκβιάζω ένα νέο παιδί για μια θέση εργασίας. Ως εξουσιαστής από την κούνια μου και μάγκας του γλυκού νερού. Ως ξερόλας και μαγκίτης που θεωρώ ότι είμαι αθάνατος. Ως, ως, ως, ως...
Τώρα μάλιστα έχω και blog και ξεδίνω γενικώς βρίζοντας το σύστημα που τρέφω και με βολεύει. Έχω με λίγα λόγια τη δυνατότητα να έχω πολλούς εαυτούς και να περνάω καλά. Είμαι λοιπόν αδίστακτος γιατί με βολεύει, κατάλαβες;
Μην τρέξετε αγαπητέ bbimbo να μου πείτε ότι δεν είναι όλοι σαν εμένα αδίστακτοι και κοθώνια και ότι δεν είναι όλοι ίδιοι. Θα διαπράξετε λάθος μέγα, γιατί θα σας ρωτήσω το απλόν: καλά δεν υπάρχει ένας αβόλευτος καλός να μου ρίξει μια φάπα εμένα του εγκληματία και αδίστακτου;
Πως ρε γαμώτο με ανέχεται αυτή η κοινωνία; Τους τα έχω διαλύσει όλα. Γιατί κάνουν τουμπεκί; Μήπως τελικά και το τελευταίο θύμα τη βρίσκει με τη βόλεψή του;
Με αδίστακτη τιμή
Ο αδίστακτος

ΥΓ αν προλάβω θα διαβάσω την απάντηση πριν με πάρουν δια το ευάερον Δαφνίον.
Κι όμως είμαι αδίστακτος.
Share:

14 σχόλια:

πρκλς είπε...

Ω, μα κύριε Φώντα τι λέτε τωρα, είσθε μια χαρά παιδί (και ο κύριος Μπίμπος δύο χαρές παιδί, διότι ξέρει πολλά -σλουρπ κι εγώ).

Βεβαίως η κατάστασις που περιγράφετε ανταποκρίνεται εις την φυσική, ζωώδη ορμή του ανθρώπου για άνεση και άραγμα
(επομένως περιγράφετε την υγεία και όχι την αρρώστεια -απλά είναι η ζωώδης μορφή της υγείας)
το ερώτημα όμως είναι εάν ισχύει η λαίκή σοφία της παροιμίας "μ' όποιο δάσκαλο καθήσεις τέτοια γράμματα θα μάθεις".
Εάν ισχύει η παροιμία, τότε οφείλω να σας ερωτήσω με ποιόν αδίστακτο δάσκαλο καθήσατε ώστε να έχετε μάθει τέτοια γράμματα.
Διότι δεν είναι θέμα μαθητού, αλλά είναι θέμα δασκάλου, νομίζω.

bbimbo ( PR PROFILE ) είπε...

πολυαγαπημένε
και
αδίστακτα ταλαιπωρημένε
φώντα,

με καθυστέρηση 3ωρών,
για λόγους ενημέρωσης και μαζοχισμού,
διάβασα την επιστολή σου
καί αμέσως άναψα
όλα τα λίνκια...
(και του πολιτισμού,
και του λαικισμού,
και του σοσιαλισμού)
κανένα όμως
δεν με διαφώτησε πλήρως,
ούτε για το αδίστακτον των πολιτών
ούτε για το αδίστακτον των ηθοποιών
διότι ουδείς αυτών κατέχει Εξουσίαν

έτσι παραμένω με τις απόψεις μου
περι των "αδιστάκτων εξουσιαστων"
και επιμένω...
ως "αναμμένη βάτος"
που θάλαττα χρεί..:
θάλαττα...
θάλλατα...
πετάξτε τους στην θάλαττα...
είναι λιγότεροι από 10.000..!

σημ. το φιλοκοινωνικόν λίνκιον
ανοίκει πλέον στον πρκλς...
όχι μόνον διότι γράφει σωστά
πράγματα
αλλά επειδή σώζοντάς σε
-από μάταιον οδυρμόν και
νεοορθόδοξον οδυρμόν-
παρέχει το δικαίωμα
και σε μένα και σε όλους
τους άλλους φίλους μας
να σε ταλαιπωρούμε
προς συναιτισμόν του
αναγνωστικού μας
μπλογκοκοινού..:-))))))))))

bbimbo ( PR PROFILE ) είπε...

1. όταν έχουμε απέναντι maw "αδίστακτους"

maw = μας

2. -από μάταιον οδυρμόν και
νεοορθόδοξον οδυρμόν-

ο ένας οδυρμός ας γίνει κλαθμός

..αχ αυτός ο δαίμων του πληκτρολογίου μου...:-)))))))))))))))

tiktos είπε...

πω πω πω πω
αδριφάκι Φώντα σήμερα με κάνεις και νιώθω ποιητής (άσχετο).

Αδριφάκι,για τον εαυτό σου μπορείς να έχεις όποια άποψη γουστάρεις.
Αλλά. Όσο αφορά αυτό:
"Αγαπητέ φίλε είμαι αδίστακτος ως ιατρός που βλέπω τον πόνο για γερή κονόμα,ως δάσκαλος που βλέπω τον μαθητή μου για ιδιαίτερο, ως συνδικαλιστής που κοροϊδεύω τους πάντες για το κόμμα, ως έμπορος που αισχροκερδώ αποκλειστικά, ως δημόσιος λειτουργός που τα παίρνω και βασανίζω τον συμπολίτη μου, ως αντιπρόσωπος του θεού που φοράω στρινκ, ως οικογενειάρχης που κάνω μπανιστήρι στο παιδί του διπλανού για να χορτάσω την αρρώστια μου.
Ως χωροφύλακας που βαράω συνταξιούχους, ως γραφειοκράτης που δεν έχω χρόνο ακόμη και για την οικογένεια και αγοράζω τα πάντα στο δίκτυο. Ως νεόπλουτος που εκβιάζω ένα νέο παιδί για μια θέση εργασίας. Ως εξουσιαστής από την κούνια μου και μάγκας του γλυκού νερού. Ως ξερόλας και μαγκίτης που θεωρώ ότι είμαι αθάνατος. Ως, ως, ως, ως..."

Τι άλλο να σχολιάσω;
Αλλά πειράζει να έχω αντίθετη άποψη για την πάρτη σου;
Μην ανησυχείς όμως, είναι σύνηθες φαινόμενο σε όσους ο άι Πρίαπος τους κλείνει το μάτι:)))

Φώντας είπε...

πρκλς
Λοιπόν αγαπητέ Περίκαλε έχεις απόλυτο δίκιο περί δασκάλων, αλλά σαν πολλοί δεν ήταν βρε παιδί μου. Γι αυτό δεν "κολλάμε" πουθενά πια προκειμένου να ανταποκριθούμε εις την φυσικήν και ζωώδη ορμή μας που τα άπαντα περιέχει και πάει με όλα σαν την κόκα κόλα. Τουλάχιστον τώρα έχω και μια δικαιολογία. Με παρέσυρε το ρέμα, δάσκαλε δεν είναι ψέμα.

bbimbo
Πολυαγαπημένε bbimbo και δυο χαρές παιδί που λέει και ο πρκλς. Άλλη φορά να μην αργήσετε διότι δεν θα με προλάβετε.
Τώρα που εγω κατάλαβα και επιμένω για την αδίστακτη φύση μου δεν ξέρω και τι μπορώ να κάνω. Πάντως και λινκιον απέκτησα και επισκέψεις και τρελαίνομαι από χαρά.
Αν είναι να με ταλαιπωρείτε όπως ο αγαπητός περίκαλος να το κάνετε μπας και δω το φως το αληθινόν.
Θα μείνω όμως αδίστακτος γιατί μου φαίνονται λίγοι οι 10.000. Έτσι για συμπαράσταση. Ευτυχώς που είχα και εσένα δια να αποστείλω την επιστολήν. Φαντάζεσαι να έπεφτε σε λάθος χέρια;
Υποχρεωμένος για πάντα
Ο αδίστακτος.


tiktos
Αδριφάκι τικτε
Νιώσε ότι και όπως θέλεις και μην ακούς τας "σειρήνας" των από πάνω αγαπητών και σημαντικών συνμπλογκεράδων (σλουρπ βάλτε κι άλλα λινκακια). Αν θέλεις να μην σκάβεις δρόμους, να δοκιμάσεις και κάτι άλλο από μαυροφάσουλα, να δουλεύει η ταμιακή σου μηχανή χωρίς χαρτί και άλλα καλά, γίνε αμέσως αδίστακτος. Σου μιλώ εκ πείρας. Άσε την καλή γνώμη για μένα
για την οποίαν αν σε ευχαριστήσω θα πρέπει να πληρώσω και την "κρίση". Βολεμένος αδίστακτος και μη σε νοιάζει τίποτε. Ακόμη και τον πρωθυπουργό θα βλέπεις σαν το γεράκι της Μάλτας. Κατάλαβες;
Αδίστακτος και βολεμένος.

ΟΧΙΑ είπε...

Είμαι αδίστακτη, είμαι αδίστακτη, είμαι αδίστακτη, είμαι αδίστακτη,είμαι αδίστακτη,είμαι αδίστακτη,είμαι αδίστακτη,είμαι αδίστακτη,είμαι αδίστακτη,είμαι αδίστακτη,είμαι αδίστακτη,είμαι αδίστακτη,είμαι αδίστακτη,είμαι αδίστακτη,είμαι αδίστακτη,είμαι αδίστακτη,είμαι αδίστακτη,είμαι αδίστακτη,είμαι αδίστακτη,είμαι αδίστακτη,είμαι αδίστακτη,είμαι αδίστακτη,είμαι αδίστακτη,είμαι αδίστακτη,είμαι αδίστακτη,είμαι αδίστακτη,είμαι αδίστακτη,είμαι αδίστακτη,είμαι αδίστακτη.....
Τί κάνω η γυναίκα για τον δάσκαλό μου......!

WishmasteR είπε...

αδιστακτος είναι αυτός που δεν έχει κανένα κυρίως ηθικό ενδοιασμό ή κάνω λάθος? ε, τότε όλοι σε αυτό τον ευλογημένο τόπο είναι επαναστάτες...

bbimbo ( PR PROFILE ) είπε...

..σου έκλεψα τον εγκέφαλο των simpsons....
τον χρειάζομαι επιγόντως..!

simple man είπε...

Φώντα επειδή διαθέτω μεγάλη παλάμη και "ποντίκια" Μασίστα, πέρνα από το "σπιτικό" μου να σε "κεράσω".

Ο αδιάφθορος

Φώντας είπε...

ΟΧΙΑ
Να δω μέχρι που θα φτάσουν τα δηλητήρια, αλλιώς θα το γράφεις και θα το φωνάζεις 500 φορές την ημέρα μέχρι να το εμπεδώσεις.
Ο αδίστακτος δάσκαλος!!!!

WishmasteR
ΕΕΕΕππππ ανάσταση λοιπόν άνευ καθυστερήσεως.

bbimbo
Βρε bbimbo μου άλλοι τα έκλεψαν όλα, για ένα εγκεφαλίσκο θα μαραζώσουμε;

simple man
Θα περάσω, μήπως και φάω καμιά φάπα ο αδίστακτος και σωθεί η κατάσταση αγαπητέ simple. Αλλά και συ βρε αδερφέ μου Μασίστας, πω πω θα μου ταράξεις το σβέρκο, πράγμα που έπρεπε να έχει γίνει από καιρό για κάθε ένα αδίστακτο ξεχωριστά.

Ptomas είπε...

Εξαιρετικό!!!
Άν και αντί αδίστακτους θα μας ονόμαζα συνυπεύθυνους όπως και τον Μ@λ@κ@ τον εαυτό μου που από ανικανότητα δεν έγινα αδίστακτος όταν είχα τις ευκαιρίες και όμως αν ήμουν στην θέση τους το πιθανότερο είναι πως θα ήμουν το ίδιο αδίστακτος με αυτούς. Και σαν πιστό (και ηλίθιο) υποζύγιο τους κουβαλάω στην πλάτη μου πολύ δειλός για να τους πετάξω κάτω και νωθρός για να τους ταράξω στις φάπες. Άλλωστε είναι περισσότεροι και θα φάμε ξύλο.
Είναι ένα περίεργο είδος δημοκρατίας πολλοί ξοδεύουν λίγοι δουλεύουν και ακόμα λιγότεροι πληρώνουν. Η πλειοψηφία είναι ευχαριστημένη άρα το σύστημα είναι ευσταθές.

Φώντας είπε...

Ptomas
Αγαπητέ τα είπες...όλα κι έφυγες και τα είπες εξαιρετικά.

Ανώνυμος είπε...

Με συγκίνησε πολύ η διαπίστωση του Φώντα,και μου θύμισε κάτι που δεν θυμάμαι που το είχα διαβάσει,το αντέγραψα όμως στις συνταγές της μαγειρικής μου για να μην το ξεχάσω,την εποχή που μάλωνα με το άλλο μου εαυτό,τον πονόψυχο,που θεωρεί όλους τους ανθρώπους ίσους,και είναι:οι τρείς νόμοι της Μαφίας,απαραίτητοι για να επιζήσει κάποιος σε σκληρές περιόδους.
1-η ζωή αφήνει πίσω της θύματα.
2-να φροντίσεις να μην είσαι εσύ .
3-να μην σε ενδιαφέρει ποιός είναι.

Φώντας είπε...

Ανώνυμος
Τελικά η μαφία είναι πιο ανθρώπινη από τους σημερινούς αδίστακτους φαίνεται.